Feelin' like a doll left on a shelf, will someone take you down?

Idag har det varit en lugn dag. Vaknade imorse runt 0700 för att jag inte kunde andas, såklart. Gick upp för att dricka lite och sådant, så märker jag att Wewwe också är vaken, och pigg som en lärka. Så vi bestämmer oss för att sätta på en film. Mysteriet på Greveholm, he-he. Precis när vi skulle börja kolla så vaknar Johan till liv, han kom hit inatt runt 0300, den lille fjärten. Kollade på 6-7 avsnitt tror jag sen somnade Wewwe och jag och Johan gick och la oss i sängen ist och somnade vi med. Vet inte riktigt när jag gick upp men tror det var runt ett eller något. Johan då? Ja, den sjusovaren gick inte upp förens 1530. Och det var bara för att jag väckte honom :) Han käkade en pan pizza och sen småglodde vi lite på tv tills hans buss gick vid kvart i fem.

Vad som händer idag vet jag inte, blir nog bara att ta det lungt. Känner för den delen att jag börjar må bättre också. Ingen huvudvärk. Inte så värst ont i halsen längre. Satt jag hoppas att jag blir helt frisk innan lördag :) Och så hoppas jag på bra väder, men jag kan sätta en femma på att det kommer regna. Säkert snöa också. Hagla med kanske. Hrm.


Kommentarer
Postat av: tove

Att du aldrig kan bli frisk då ! Stackars dig :)



Vad görs =) ?

2009-07-09 @ 21:14:00
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: tove

Vad härligt det låter när du säger att du leker med dina kattungar .. vill också ha djur !

2009-07-09 @ 22:44:01
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0