att säga brorsan till alla får din morsa att framstå som hora

jag är shuck. (läs sjuk) jag har feber,mina ögon är fucked up,har ont i ryggen.det är knappt att jag kan böja mig, va händer med mig lixom?! jag börjar nog bli en gammal kvinna..

va ledig idag,skönt! eller ledig å ledig. hemstudier kallas de. inte för att jag plugga nåt. de gör jag på söndag! :) vaknade i tid till våra bästa år (sämsta serien som skapats) & pryda lilla (horri)belle har äntligen fått till det i sängkammarn. med philip. inte shawn. big surprise. har mest legat i sängen idag. har inte haft lust eller ork till något annat. är man sjuk så får man va lat. faktiskt. jag ska börja träna också. synd om johan ju,lär ju inte va skönt att ha en heffaklump över sig precis. idag va jag ganska så duktig. åt fruktsallad,yeah! (+ popcorn men det glömmer vi nu,& ja,det va en hel påse) igår va jag mindre duktig,åt pizza. vad kan jag säga? jag älskar fet mat. it's my passion, haha.

men nu orkar jag inte skriva mer så ska sitta å tycka synd om mig nu istället.


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA jag älskar oxå fet mat:) hahah XD men hallå :O INTE SHAWN?!?!:OOOOO usch philip är så jävla fuuuul! haahah :D

2008-09-13 @ 00:05:46
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/
Postat av: Malin

näej vilken jävla mess XD hahah

2008-09-13 @ 17:07:16
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0