godis i mitt hjärta.

ewelina,nu får du ta dig i kragen,for sure.
jag SKA SKA SKA börja äta nyttigt,
adjö till pizza & donken & glass & läsk & godis & chirre å dirre & you name it.
nya tag. jag måste måste måste. jag vet att jag kommer må bättre då, men frågan är om jag kommer kunna hålla mina fingrar ifrån alla godsaker? är inte så säker på det =(
fast först så ska jag bara äta upp allt gott som vi har hemma,sen.. sen så kör vi =D
godsaker byter jag ut mot frukt å grönsaker å istället för läsk blir det väl juice eller vatten.


haha jag tippar på att jag kommer klara det i en vecka maybe.
men att jag ens försöker är stort nog för mig.

image36            image35
wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0