When it was good, we were sitting on top of the world.

Vad är det som händer egentligen? Jag förstår fan ingenting. Och det tär på mig något otroligt att hålla allt inombords. För jag kan inte berätta. Jag vill inte berätta. Jag vill inte att folk ska ogilla dig mer än vad dom redan gör. Men det är så jävla fel att allt tillslut kommer tillbaka till mig. Det är jag som får ta skiten. Men så som jag ser det har jag inte gjort något fel alls. Jag har inte det. Och det finns ingenting jag kan göra heller, förutom att vänta..

Anledningen till varför jag sitter här och skriver om det som en jävla fjant, istället för att prata med någon om det, är rätt simpel. Jag vill inte. Och jag vill heller inte att efter någon läst det här ska dem direkt fråga mig vad som har hänt, för hade jag velat att någon skulle veta så hade jag sagt det till personen i fråga. Nu kanske någon tycker att "men fan va onödigt att du ens nämner saken då?" Men nej, det är inte onödigt. Det här är trots allt min blogg, jag får skriva om vad jag vill, även om folk förstår handlingen eller inte.

Kommentarer
Postat av: yojjo

<3

2009-07-13 @ 17:16:58
URL: http://welcometomyfreakshow.blogg.se/
Postat av: malin

det är så irriterande när dom frågar vad man pratar om,och bah sluta retas och skiv sådär! men skaffa en egen blogg dårå liksom,man får ju fan skriva vad man vill i sin egen. Man säger om man känner fört!<3

2009-07-13 @ 17:21:20
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0