You like the way it's poppin'

Haha, vad förvånad jag blir när jag kollar min statistik. Har inte bloggat på hur länge som helst, endå har jag 8-11 besökare per dag. Själv hade jag nog tröttnat att kika in på den här bloggen vid det här laget :)

Nåväl, folket vill att jag ska blogga, så det är lika bra att ge folket vad dom vill ha.
Mamma och Patrik åkte till Thailand idag. Men det tänker jag inte skriva om för då kommer jag bara börja gråta. Jag vill också.. Var i skolan idag då, började halv elva och slutade 20 över 2. Kan lungt säga att gud hatade mig och Julia idag alltså. Fy fy.

Nej usch.. Känner att det här inte riktigt är min grej längre.

MEN för att detta inlägg inte ska få allt för mycket "eh"-känsla så avslutar jag med detta:

Ewelina: Åh, fan vilken mensvärk jag har. Jag tror jag avlider.
Johanna: Kommer det i intervaller eller?

Hahahah. Intervaller? Vem fan säger så?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAAHAH Johanna har umgåtts för mycket med dig ewelina;) hhihihi <3

2010-01-16 @ 10:25:22
URL: http://absolutjenniifer.blogg.se/
Postat av: johanna

åååh du skriver igen! jag tackar gud ;)

2010-01-16 @ 13:25:38
URL: http://ojojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0