I fjol så gick hon med herrarna i hagen

Igår åkte jag hem till Johan med sista bussen. Träffade Johanna som skulle med samma buss så vi snacka lite skit och sådär. Sån jäkla skön brud, lika knasig humor som jag har hon! ;) "Johan. Du måste möta mig vid bussen. Du MÅSTE göra det." "Ja. Jag lovar". Han har nämligen en skogsstig fram till sitt hus, utan lampor och allt. Så jag hatar att gå där själv. När jag går av bussen, ser jag Johan då? Nej. Jävla unge, tänkte jag och började knalla i mörkret. Fick en konstig känsla efter några meter så jag kollade bak. Och så på fan, där gick han ju. Han hade suttit i busskuren och jag såg han inte. Haha, fyfan va misslyckat. Drog hem till honom, kollade på en film. Lord of war. Sämsta. Filmen. Jag. Någonsin. Sett. Det kändes som att den var 4 timmar lång. Minst. När den tillslut slutade så bad jag Johan kolla hur lång den va. 1:56! En timme och femtiosex minuter! Det måste ha varit dem längsta en timme och femtiosex minutrarna i mitt liv.
Efter filmen fick jag mina 5-minuters-massage som Johan har varit skyldig mig ett tag. Och sen gjorde vi oss redo för sängen. Vi låg och pratade till 0200 kanske, om allt mellan himmel och hav. Sådana knäppa saker som man inte kommer att tänka på i vanliga fall.

Kom hem, då jag har tre timmars håltimme, skulle ge katterna mat. Det tog 10 minuter för mig att öppna kattmatsburken. Jag kan verkligen inte det där med vad-det-nu-heter. Konservburksöppnare??

Jaja. Nu ska jag nog plugga lite tror jag. (Med betoning på "tror jag")

Kommentarer
Postat av: Tove ღ

Hej, allt bra med dig ?



Kramisar ! :)

2009-09-04 @ 16:37:08
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: Tove ღ

Allt bra med mig med :D



Vad görs? :D

2009-09-05 @ 12:49:18
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0