Everyone is going mental

Oj. From time to time glömmer jag nästan bort att jag har en blogg som ligger här och skräpar. Iallafall, igår (efter att ha skrattat så mycket i skolan att jag nästan avlidit) åkte jag hem till världens bästa Johan. Himla mysigt hade vi. Johan laddade ner den sämsta, löjligaste och tråkigaste film jag sett, så jag somnade till då och då. Vaknade av att jag hör mig själv fnissa. 2 ggr. Och när vi skulle sova på riktigt så vaknade jag av att johan säger "va?" "va?" får han som svar. "Ja, du skrattade?" Haha, pinsamt Ewe, pinsamt. Undrar vad jag drömde egentligen.

Vaknade imorse av något bzz:ande ljud. Jävla fluga tänkte jag, försvinn. Och mitt i allt vaknar jag ordentliget av att Johan flyyyyger upp ur sängen och skriker "GETING". Den var himla stor också, det vill jag lova.

Idag blir det minsann en mysipysig dag. Vi ska äta tacos, sen blir det efterrätt - kladdkaka med grädde och en himla massa godis.

Kommentarer
Postat av: yojjo

mumms :P

ja men förut fick vi 5000kr i slutet för att de skulle gå till körkortet typ, men nu har dom gjort om och kallar de stipendium och vi får de bara om vi är i skolan tillräkligt många timmar^^

2009-10-21 @ 17:25:11
URL: http://ojojs.blogg.se/
Postat av: Madde

Sv; ALLA mina lektioner är 3 timmar långa ;)

2009-10-21 @ 22:18:20
URL: http://paddmadde.blogg.se/
Postat av: johanna

nu har du glömmt bort den igen :( inte bra, tycker faktiskt om att läsa din blogg och blir väldigt ledsen när du inte skrivigt något hehe <3

2009-10-22 @ 20:19:16
URL: http://ojojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0