All for you

Blä, zero blogginspiration what so ever. Det finns inte så mycket att skriva heller, skolan och Johan tar upp mesta delen av min tid, och hur kul är det att läsa om mina skoldagar varenda dag egentligen? Eller hur mycket jag och Johan har gosat? Inte så himla roligt, I know.

MEN, det här inlägget kommer dock handla om båda ;)

Började skoldagen med engelska, jag och Julia satt och planerade hur vi skulle göra vårat quiz om oss på facebook, så det blev inte mycket till engelska för våran del. Tiden gick och vi skulle ha bild, satt och ritade på min surrealistiska skog i en halvtimme sen drog vi och "kollade efter mer inspiration av surrealistiska saker" på datorn. Inge surrealism här inte, vi skapade vårat quiz och det blev ett mästervärk må jag säga. Dagen fortsatte med lunch och sedan bild igen.

Har precis pratat i telefon med Johan och han gjorde quizet as we spoke. Man kunde alltså bli Johanna, Julia, Jennifer, mig, tönt eller wannabe-us (hahah) Johan blev... vem? Tönten?

Ja, det hade jag också gissat på. Men icke, han blev mig. Haha! Great minds think alike? ;)

Ska försöka lista ut namnet på den där uuurdåliga filmen jag och min fis till pojkvän såg för någon dag sedan. Lägga in ett youtube klipp också kanske. Så att ni kan få se precis hur dålig den verkligen är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0