Lucky I'm in love with my best friend

Åh få, vad kallt det är. Nästan så att jag sitter här med gåshud. Anyway, Johan ringde inatt och väckte mig och undrade om han fick sova här, absolut sa jag och somnade om, vaknade igen vid 0220 av att han var utanför mig. Så jag öppnade åt honom och sedan somnade vi. Vaknade vid tio tiden, gosade, gosade och gosade ännu mer tills han skulle möta upp Blomm runt ett-två. Efter han dragit har jag inte gjort så mycket mer förutom att kolla på Next och ätit pizza. Johan ska förmodligen ringa och väcka mig inatt igen då han ska på krogen ikväll. Be my guest, säger jag bara.

(Tråkig blogg utan bilder)

Kommentarer
Postat av: jenny - 17 och mamma i februari

blogga!

2009-11-16 @ 16:06:24
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0