You don't know what you got till you're missing it alot.

Dålig upptaderingen pga att min dator hatade mig igår. Men nu är jag back in business så att säga.

I fredags skulle jag egentligen varit med Jenny och co hemma hos Yojjo, men kände att.. nej... Så då låg jag hemma och kollade på tv och myste med mig själv istället.

Igår drack jag lite med mamma, ante och wewwe, satt ute på balkongen i det sköna vädret hela dagen. Så lite färg har man ju fått. Hurra. Jag gick in runt 2200 för att jag tyckte det vart för kallt, så istället kollade jag på melodifestivalen. Alltså..  Hur många bidrag var egentligen bra?? Sverige körde på opera. Finland körde på rapp. Det var nog inte en enda låt som va schalger. Och att Norge vann kan jag fan inte förstå. Han sjöng som ett as. Det skar i mina öron vid vissa tillfällen. Och låten var fan inte ens bra. Okej att man röstade på han för att man tyckte han va söt.. men det var han ju inte. Lite sorgligt faktiskt.

Idag blir det nog bara att ta det lungt. Plugga lite. Eller, mycke. Måste göra alla mina svenska uppgifter som skall göras så att jag får mitt betyg i svenska.

Kommentarer
Postat av: maddis

tack så mycket,min ha kanske lite tråkig design, men men. hihi :)

2009-05-18 @ 16:18:30
URL: http://mfn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0