Du har missförstått, jag är inte värd det här jag har ingenting som du vill ha.

Kollade precis på Hjälp jag är med i en japansk gameshow, riktigt underhållande. Om man bortser från Anna Book som bara bölar och aldrig klarar av att göra utmaningarna. Varför ställer man upp i ett sådant program då, kan man ju undra.

Kollade även på Grabben i graven bredvid för nån timme sen. Michael Nyqvist är verkligen hur söt som helst i den filmen, och hans har sån jävla inlevelse när han skådespelar så han gör dom sorgliga scenerna till riktiga bölscener.
Efter filmen kände mamma och jag att vi var sugna på någonting, men vi visste inte vad så vi gick upp till coop för att impulshandla. Kom hem med 2 chokladkakor, dukat/mintkrokant, 2 3pack mer, apelsin/jordgubb och en cola. Asgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0