But this are the moments that we're going to remember.

Och hur mår man idag då? Jag kan ju erkänna att jag har mått bättre, helt klart.

Igår så kom Jenny, Jalle, Oskar, Mange, Lollan och André in runt 1930 typ, så kom dom till parken där jag och Yo-hoe väntade, vi letade upp en plats i solen, la ut vår filt, och satte oss och börja dricka. Satt där en stund och softilerade, tills Mange tyckte det vart för kallt, då drog vi hem till Yojjo istället, och såklart vill Jalle köra rosen. Spring för livet, var min första tanke, eftersom jag visste att jag skulle förlora som vanligt. Vilket jag gjorde, trots fusk denna gång med. Den andra omgången vi körde så körde vi med slatten, alla som skulle dricka va tvugna o hälla lite av sin dricka i en tillbringare, till slut inhöll den där jävla tillbringaren öl, cider, grogg, vatten, cola och "smirnoff". Jag såg inte fram emot att förlora och dricka upp allt det vill jag lova. Som tur var förlorade Jalle, men eftersom han körde bil så kunde han inte dricka, så då drog vi alla ett kort och den som fick högst va tvungen att dricka, jag tror det var Oskar som skulle dricka, men Jenny och han delade på skiten. Jag smakade iofs och äckligt va det inte, smakade godis lite.



Efter den trevligheten åkte vi upp till donken och köpte varsin cheeseburgare, sen åkte vi runt på stan lite, till spillan och lämna Oskar sen in till norrtälje igen. Runt 0300 var det dags att åka hem och sova. Vaknade 0700 imorse och mådde som ett as, tänkte att fan, det här va sista gången jag drack en enda droppe sprit. Men så lär det ju inte bli :) Kunde inte somna om heller, ville bara sjunka genom jordens yta. Och som grädden på moset kommer Elvis och ska kela, kände verkligen inte för det, så jag puttade ner honom från sängen ett x antal gånger, men kattfan kravlar sig ju upp likt förbannat, fattar inte vinken. Så då böjde jag bak hans öron så gick han runt och förstod inte hur ful han va.
Tvingade mig upp ur sängen runt 1200 efter mycke om och men, snackade med André på sms som ville att jag skulle "kröka för fa-an" "nej för fa-an" fick han som svar. Får se vad som händer idag, blir väl att ta det lungt bara och kolla på dom andra som ska dricka, med avsky i blicken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0