Tingeling tingeling, betyder jag ingenting?

Igår av någon anledning fick mamma eller Wewwe för sig att vi skulle gå på loppis, vilket är jävligt roligt ibland så det var bara att fixa sig och sedan pallra sig dit, trots att man mådde som något katten släpat in. Men till min besvikelse var det en riktigt tråkig och lortig loppis, Golvet kunde man typ inte gå på, va rädd att hela ladan skulle falla pladask över mig. Men sen, efter mycket skratt åt vad folk faktiskt köper och tycker är fint, så såg vi det, disneyfilmerna! Jag och wewwe löpte amok. 10 spänn för en filmjävel. Mina ögon drogs direkt till Ringaren i notre dame. I gots to have tänkte jag. Jag plockade även på mig Grabben i graven bredvid och Deep blue sea, världens bästa hajfilm. Wewwe fick bara med sig Dumbo, den noerden. Efter att vi fyndat färdigt så gick jag till station för att möta Yojjo och sedan vänta på Oskar. Solen sken, så vi drog ner till parken och satte oss och senare kom Mange och André. Så vi spenderade mesta dels av dagen dära. Jenny och Jalle kom hem från sthlm runt 2200 så då fick dom köra hem oss eftersom det hade blivit förjävla kallt ute. Kollade lite på tv när jag kom hem, minns inte vad dock? Tror det va Real world faktiskt.

Idag ska jag hem till Johan. Long time no see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0