Jag såg dig på stan igår du såg ledsnare ut än då. Jag skrattade mig till sömns.

Hua mig. Jag mår inte bra. Börjar bli sjuk, och jag tror nog att det är den där jävla fisjohan som har smittat mig. Han är fan inte bra till någonting. Eller okej då, vissa saker. Mitt öga är cp också. Kul. Jävligt kul. Jag har inget immunförsvar what so ever. Johan har berättat för mig att om man har aids så har man inget immunförsvar. Det visste inte jag. Om det ens är sant. Han påstår även att bärnsten är fina stenar och kallar mig sin bärnsten medans jag envist försöker förklara för honom att bärnsten är kåda och tar då inte åt mig när han kallar mig så. För visst har jag rätt? Alltså borde man inte tro på allt som Johan slänger ur sig. 

Men vem vet, jag kanske har aids?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0