There's only 1 thing 2 do 3 words 4 you. I love you.

Eh, jag vet aldrig hur jag ska börja skriva. Man skriver en rad, suddar ut, skriver en annan rad, suddar ut, får en idé om hur man kan börja för att det ska låta vettigt men glömmer bort vad det va så man improvoserar, skriver en keff rad, suddar ut..

Åkte iallafall hem till Johan med 1730 bussen. Det var meningen att vi skulle kolla på One tree hill och Gossipgirl men så funkade inte hans TV, griiiis. Så vi kollade på Weeds på webbtv istället. What to do vid såna tillfällen. Sen kollade vi på White chicks, den är ju bara fööör bra. Johans första tanke var "fyfaan vilken skadad film" men sen kunde han inte hålla sig för skratt, vilket jag förstår :) Var tvungen att kippa efter luft imellanåt för tusan. Klockan sprang iväg och vi skulle sova. Låg och myste, pratade, nivet, det vanliga. Och mitt i allt lägger fisungen av världens fis. Ingen big deal tänkte jag, dom brukar inte lukta (eller så har jag vant mig), men fyfaan, jag trodde jag skulle avlida. Det luktade som om någon hade fisit i en burk i tusentals år, och sen öppnat burkhelvetet rakt under näsan på mig. Uhh.
Vaknade inatt av att det spöregnar. Kul. Jävligt kul. Har dock slutat nu och solen börjar kika fram igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh älskar den filmen fan ::P

2009-05-04 @ 12:47:03
URL: http://adelina08.blogg.se/unaffected
Postat av: malin

haha,ja hon är ful men hon sjnger bra ialf:) WHITE CHICKS !!<3

2009-05-04 @ 15:56:35
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0