She's so much more than you're used to know's just how to move to seduce you.

Min förkylning blir bara värre och värre, och att spela kubb ute i regnet är kanske inte det alla bästa att göra när man är sjuk, eller?

Runt 1100 begav vi oss mot Täby, höll på att somna på bussen eftersom jag inte fick mycke sömn alls inatt. Dumma snoriga näsa och trorra hals. Dock somnade jag inte, MEN det var det andra som gjorde :)



Innan vi började kolla i alla affärer så käkade vi på mcdonalds, en cheeseburgare, en chickenburgare, en stor pommes frites och en liten cola. Sedan såg vi att det var "två hamburgare och en läsk för 20 kr" på burger king, så det åt vi när vi skulle åka hem. Fyra hamburgare och en stor pommes, och jag är fortf vrålhungrig. Så Ante wewwe och mamma är nu uppe på Coop och köper en fryspizza till mig :)

Hittade faktiskt rätt mycke i Täby som jag ville ha på en gång, vilket aldrig brukar hända mig. Så nu är det bara skor och hårfärg som jag ska införskaffa. Var påväg att köpa håfärg idag, men så kläckde mamma ur sig "ska du verkligen hålla på och slinga håret? man vet ju aldrig vart man lagt slingorna och blablabla" så då tänkte jag att men jo, det har hon väl rätt i, I guess.. Men nu ångrar jag att jag inte köpte det. Tack mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0