Looks like we've made it. Look how far we've come my baby.

Igårkväll runt 2300 började Zingo bete sig konstigt. Hon sprang runt och jamade och la sig där vi bäddat åt henne i garderoben. YES ÄNTLIGEN! Nu ska hon föda tänkte jag. Fast, näe.. Gick nån timme och hon gick därifrån och tillbaka till sina vanliga rutiner. Inga bebisar ploppade alltså ut.

Vaknade 0430 imorse av att Zingo står och skriker så då går jag upp för att kolla till henne. Hon lägger sig i mammas byrå, och då fattar jag att nu är det dags! Så jag sätter mig bredvid henne och det är inte förens klockan närmar sig 0600 som hon klämmer ut den första. Åh, den är så grymt jävla söt. Svart spräcklig med prickar på magen. Men färgen lär nog ändras lite, det gjorde de på hennes första kull. Den katten döpte jag till Ludwig. Ludde funkar också.
Sen efter en liten stund klämmer hon ut nästa. Svart med massa vita prickar, jag tycker den liknar en ko. Douglas heter den. Dogge funkar också. Sedan dröjer det ett tag och vi börjar tänka att "jahaja.. hade du bara 2 katter i den där stora magen minsan." Men tji fick vi. Hon klämmer ut ännu en plupp. Svart, med vit krage (?). Den ser nästan exakt ut som Naveln från Zingos första kull. Inget namn har den dock. Och nu, bara för nån liten stund sen föder hon ännu en till. Har inte riktigt sett färgen på den eftersom att mamma Zingo inte vill sluta slicka på sitt barn. Tror att det är stopp nu faktiskt. Inga mer barn. Eller vad säger ni?

Bilder kommer sen när vi har varit uppe och handlat batterier till kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0