I feel so untouched.

Jag. Är. Slut. Gårdagen var riktigt trevlig faktiskt. Det började med att jag Yojjo och Jenny åkte ut till Jenny med halv tre bussen, efter en del stress i norrtälje, Jalle, Mange, Lollan, André och hannes skulle komma strax efter, men tji fick vi, dom kom runt fem kanske. Så då kom grillen igång, min mage bullrade av hunger vill jag lova. Efter maten började vi dricka, don't get me wrong, vi drack medans vi åt också. Lite senare kom Oskar och Blomm också, pruttis båda två. Minns inte så mycke detaljer satt det här inlägget är ganska värdo endå. Anyhow, fackeltåget gick utanför Jenny, och hennes far hade lagt ut en låtsasorm på grusvägen så alla vart rädda och hoppa till som små fån, mohah. Vi följde segertåget ner till kvarnudden där majbrasan var igång. Dock hade jag och Blomm tappat bort alla på vägen så vi virrade runt där och letade efter dom, tillslut ringde vi och fick reda på deras destination, så då begav vi oss dit. Det vart nästan bråk också, såklart. Trodde folk skulle kastas in i elden om jag ska va ärlig.. Sen löstes det och vi gick hem till Jenny igen. Runt 22-2300 (?) kom Becka och Natta också. Riktigt trevliga båda två. Fast att kvällen slutade tidigt för mig, runt 0230 gick jag och la mig, så var det en riktigt jäävla rolig kväll.

Vaknade imorse runt 1100 så då väckte jag Oskar och Yojjo. Varför inte liksom. Så då käka vi frukost, satt på altan och snacka lite skit, tills Lollan och Mange vaknade och gjorde oss sällskap. Solade på gräset, lekte med Zeta och Benny, drack cola. Sedan vaknade Jenny och Jalle också så vart alla hungriga så då åkte grillen på igen så Mange fixade flintastek. Det var pricken över i:t på min morgon. 1540 åkte jag och Yojjo hem, så nu väntar bara duschen på mig, sedan ska jag möta henne igen och vänta på att Jenny, Jalle, Mange, Lollan och Oskar kommer in så ska vi ner i parken och dricka. Bilder kommer senare när Jalle och Yojjo lagt in dom och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0