Onödigt trams!

Säg en person...
..som du älskar av hela ditt hjärta -  Johan
...som du skulle offra livet för -  Jag vill inte dö :)

...som är den smartaste du känner -  Alla är blåsta. Yojjo och Alex har huvudet på skaftet ibland dock.

...som alltid får dig på strålande humör -  Johan, när han sätter den sidan till.
...som får dig att le när allt känns tungt - hahaha. Ante!

...som är den omtänksamaste du vet -  Alex

..som är en bitch -  Wewwe :)
...som senast skickade ett sms till dig -  Oskar
...som är en fjortis -  Dessie

...som är en föredetta bästa vän - Malin♥

...som är snygg - Leighton Meester

...som är osmart -  Haha förlåt, men. Jenny
...som är en riktig vän -  Alla mina vänner, väl?

...som är din älskling -  Johan

...som är den galnaste du vet - Wewwe
...som är den konstigaste du vet -  Blomm!
...som är underbar -  Mamma fan

...som är dum -  Johan.
...som du kan prata med om allt -  Alex
...som är din barndomsvän - Är inte vän med någon nu som jag var vän med då. Men Malin ligger väl närmast till?

...som du saknar -  Johan

...som betyder mest -  Mamma, Wewwe och Johan.

...som du har spenderat mest tid med - Eh?

...som du var dum mot när du var mindre -  Hihi, "Nestle"?

...som du tycker är snäll -  Jenny är snäll. Yojjo är snäll. Wewwe är snäll. Mamma är snäll. Ante är snäll. Oskar är snäll. Johan är snäll. Alex är snäll. Blablabla. Blabla. Bla.

...som du har sportat med - Jag har aldrig sportat.

...som du skulle vilja krama just nu -  Ed westwick =)

...som du inte har träffat på länge -  Jenny.

...som du vet saknar dig -  Alla saknar mig. Jämt.

...som du träffade idag - Antes syster.

...som du ska träffa när du gjort klart den här  - Wewwe och Ante?


Kommentarer
Postat av: malin

HHAHAHA Nestle!!!:D



<3

2009-06-27 @ 22:21:02
Postat av: malin

sv: HAHA ja men han har ju inte krullis nu !!:DXD



HAHAHA nej juste XD hahha.<3

2009-06-28 @ 02:24:27
Postat av: johanna

nenene nu tror du saker igen, jag är inte en riktig vän och saknar absolut inte dig ;) haha <33

2009-06-28 @ 18:14:28
URL: http://adelina08.blogg.se/unaffected

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0