Din pojkvän: Johan Biloch

OM ER:
Hur träffades ni? - När jag skulle börja i 7an på hans skola.
Var det kärlek i första ögonkastet? - Nej, fan heller
Hur länge har ni varit tillsammans? - Jag vet inte faktiskt. Det har varit från och till en hel del. Men nåt år?
Hur ofta träffas ni?- Inte så ofta som jag skulle vilja. Rätt trist faktiskt.
Är ni förlovade? - Nej, rätt trist det också.
Är ni gifta? - Inte det heller. Men someday? Jag har mina knep mån tro.
Tror du att det kommer vara ni föralltid? Jag hoppas att det kommer va vi för alltid :)

OM HONOM:
Var bor han? Spillersboda
Hur lång är han? Inte så speciellt lång, men längre än mig iallafall.
Vad har han för ögonfärg? blå
Hårfärg? Mörkblond
Vad gillar han för musik? Rock
Vad gör han helst? Han spelar wow. Han dricker. Det var väl allt?
Har han några syskon? Han har en syster och två brorsor.
Älskar han dig? Ja, vem gör inte? :)
Kommer han älska dig tills hans hjärta slutar slå? Yes. Gud nåde honom annars.
Är han rolig? Jovars. På sitt egna fjantiga lilla vis.

DINA TANKAR OM HONOM:

Vad borde han ändra på? Hans självförtroende. Man kan inte säga att han är världens finaste, att han är bäst, att han har den fränaste stjärten av alla. För allt det vet han redan om.
Tycker du han är jobbig? Nej, det skulle jag inte säga att han är. Han är jobbig när han fiser hela tiden. Men jag älskar honom endå.
Är du svartsjuk? Ibland.
Är han snygg? Snyggast.
Blir du kåt på han? Haha. Jämt.
Vad tror du han tycker om dig? Jag hoppas att han tycker samma om mig som jag tycker om honom.

Kommentarer
Postat av: jenny

snusk ewe :D

2009-06-05 @ 20:55:18
Postat av: ewelina

hahah, vad är det som är snusk? :d

2009-06-05 @ 22:34:28
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: Jblomberg

kåtbock!

2009-06-06 @ 13:34:36
URL: http://stfu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0