How did we get here, when I used to know you so well?


Den här tjejen har jag mina bästa minnen med. Varje dag med henne var ett äventyr. Vi hade aldrig tråkigt. Jag saknar våra äventyr, faktiskt. Jag saknar när vi lekte Charlies änglar och trodde vi var tuffast i världen. Jag saknar våra chokladbollar med smörklumpar. Jag saknar när vi hackade på alla. Jag saknar att vi alltid skulle bråka med du vet vilka. Jag saknar att skratta åt dig när du säger dumma kommentarer som gör att folk kastar dig i buskar. Jag saknar när vi skulle plocka blommor till  våran koja i skogen, men vi vågade inte ta från folks rabatter så vi låtsades stå på händer och "råkade" ramla precis vid blommorna, och så roffade vi åt oss en jävla massa blommor. Och efter en dags kämpande med att fixa blommor så märker vi att våran koja är full av pissmyror. Jag saknar att vi jämt stängde in Murre och Zimba i din port. Varför gjorde vi det? Dom hatade varandra. Vad trodde vi skulle hända egentligen? Jag saknar när vi drog varandra genom ditt vardagsrumsbord. Jag saknar när vi låg i din soffa och kliade varandra under fötterna. För det gjorde vi verkligen jämt. Det var våran grej. Jag saknar Spinky. Jag saknar ditt skratt. Jag saknar din humor. Men mest av allt saknar jag dig. Jag undrar hur det hade blivit om du inte hade flyttat. Vi hade nog fortfarande varit lika tighta då. Det lovar jag.

Nu är det inte så att jag inte älskar mina nuvarande vänner. För det gör jag. Men hade dom också växt upp med Malin så hade dom förstått vad jag menar. :)

Kommentarer
Postat av: malin

alltså jag grinar,seriöst:O fysatan vad jag älskar dig !!!! bästa tiden i mitt liv,for real.

Det kan alltid bli så igen :)<33333333333

älsk älsk älsk.!!

2009-06-08 @ 00:22:58
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/
Postat av: malllähähin

JAG SAKNAR DIG MED OFC !!!!:D<333 den bästaste bästisen någonsin! vi var fan som 1.

2009-06-08 @ 00:23:52
Postat av: Jblomberg

asså ni bor fortfarande i samma stad mofos! lek igen då:p haha!

2009-06-08 @ 00:31:40
URL: http://stfu.se
Postat av: ewelina

vi ska de, sörru :)

2009-06-08 @ 08:42:15
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0