Söndag.

Vad finns det att säga? Idag mår man som man förtjänar. Igår drack vi här. Jag, Johan, Blomm, Philip, Oskar, Jesus, Roos, Wewwe och Ante. Någon mer?? En riktigt kul kväll var det. Lite för mycke ölspel. Och lite för mycke "varje gång någon dricker ska Ewe dricka lika många klunkar." Tack Oskar. Det ska jag komma ihåg :) Lite senare kom Malin också. Fyfan jag vek mig verkligen av skratt när vi pratade minnen. Skinkan på ögat. Spinky. Jesus/grodhataren.  Du är allt bra du, Malin :) Kom i säng rätt tidigt endå. 02-0300 någongång tror jag. MEN jag vaknar av att Blomm ringer. Vet ni när? 0658. Det är inte okej Blomm. Det är inte okej. Inte när vi pratade tidigare under kvällen om att du alltid ringer och väcker mig!!

Idag blir det iallafall en jävligt lugn dag. Mensen ska komma. Kul. Det regnar. Kul. Hoppas att det går någon bra film ikväll. White chicks vill jag se :)


Kommentarer
Postat av: malin

HHAHAHA SKINKAN! så jävla bäst!! ÅÅ White chicks ska jag också kolla på !!!:D

<3333

2009-06-14 @ 15:01:01
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0