Jag? Klen? Nej, inte alls.

Folk tyckte att jag var klen igår, eftersom jag tyckte att min väska var TUNG. Vilket den var. Okej?? Märkte när vem det nu var slog till mig på axeln att faan vad ont jag har. Kändes som världens blåmärke. Imorse kom Johan också åt min axel och jag som hade glömt bort min tunga väska och smärtan jag led av fick världens chock av hur ont det gjorde. Och det är inte förens nu jag ser hur röd jag är. Jag har ett ärr på min axel från när jag ramla med cykeln för något år sedan. Det är inte så stort, men inte heller litet. Nu syns inte det ärret längre. Jag är bara röd. Röd och öm. Och till råga på allt så är jag öm på höften också, eftersom väskan kluckar ju emot där när man går. 

Den där jävla väskan alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja fyfan va taskig väskan va :O

2009-06-12 @ 21:51:54
Postat av: Anonym

yojjo som skrev haha

2009-06-12 @ 21:52:26
Postat av: ewelina

ah fan!=(

2009-06-12 @ 21:53:25
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0