Interesting sense of style, ten million dollar smile.

Jag. Är. Sjuk. Mina halsmandlar är svullna och jag kan knappt svälja. Det började igårkväll när jag skulle lägga mig, men då var det inte så farligt. Vaknar 0707 imorse och kan inte svälja alls nästan. Täppt i näsan var jag också. Det gick inte att somna om då jag inte kunde andas eller svälja, så jag hade inget annat val än att glo på tv. Det var tv-shop hit och tv-shop dit. Så det slutade med att jag kollade på Pokémon. Pokémon. Jaja, senast jag kollade på klockan var den 0747 så efter det somnade jag nog. Skönt.

Kommentarer
Postat av: tove

Krya på dig !

2009-07-03 @ 17:50:32
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: malin

sv: MEN HALLÅ :'( jag tänkte faktist ta räkisen!;o men sen ångra jag mig i sista sekunden :(

hahah

2009-07-03 @ 19:56:22
Postat av: tove

Varsågod !:D

2009-07-03 @ 20:10:19
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0