Oh when we said hello you said i love you

Klockan 1100 börjades det borra i lägenheten ovanför våran. Det är inte okej. Det är heller inte okej att det är så jävla kallt i våran lägenhet att trots att man sover med två (!) täcken så blir man förkyld.

Igår hann vi bara kolla på The abandoned, eftersom den slutade runt tolv och den andra filmen tydligen va tre timmar. Oups,sånt kanske man ska titta innan man hyr den. Så vi hade tänkt kolla på den idag ist. Men jag vet inte, tre timmar..?!
Idag ska jag och mamma iallafall hem till Ante för han och Wewwe har bjudit oss på middag,haha. Hoppas det blir gott,för jag har höga förväntningar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH "Hoppas det blir gott,för jag har höga förväntningar." XD allååå jag sov också med 2 täcken :O :( å jag är oxå sjuuk :[

2009-01-05 @ 18:17:10
Postat av: MALINNNNN

ojdåååååå den där lilla var från meeeej :D

2009-01-05 @ 18:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0