Think I'm addicted to your light.

I förrigår natt drömde jag att Johan kom hit mitt i natten och jag mötte honom i porten och hans ansikte var sönderslaget. Inatt kom han hit och jag mötte honom i porten och hans ansikte var sönderslaget.. Min fina älsklings fina ansikte var om-möblerat. En blåtira här, skrapsår här och skrapsår där och där och där. Och där.

Innan Johan kom hit så ringde Blomm och sa att han skulle lämna fisungen här. "Han ligger och sover i en buske just nu" sa han också. Trodde han drev men tji fick jag. Johan släpade in både barr och löv och pinnar här. Men sånt gillar vi.

Vaknade iallafall runt tolv idag av att Johan petar mig på ryggen. Ignorerade han först då jag va riktigt trött och undrade vafan han höll på med. Men när han petade andra gången så frågade jag snällt vad han ville. "Lyssna vilken låt det är" och då var det våran låt som spelades på MTV. Såna där småsaker som han har börjat med är nog det underbaraste, gulligaste och bästa jag vet ♥


Kommentarer
Postat av: Johan

Vår låt söt=)

2009-08-20 @ 18:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0