Jag är inte den som är den.

Roligt väder vi har fått det, va?? Regn, regn, och vadå? Ja, just det. Regn. Sommaren är överskattad endå tycker jag. För hur mycket sol har vi haft i år? .. My point exactly.

Skoldagen var rätt lugn iallafall. Dock är vårat schema (för veckan. Vi ska få ett nytt som är för hela terminen nästa vecka. Om jag ens går kvar då? He-he) rätt så stört. Två lektioner om dagen. Idag hade vi matte i två timmar, lunch, sen svenska i två timmar och sen slutade vi. Imorgon är det samma visa. Och gissa vad? På fredag är det också samma visa. Skojsigt värre. 

Nu har vi precis betällt pizza så jag sitter och väntar på att den ska komma och sedan ska jag äta som om jag inte hade sett mat på sjuttioelva år. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas du ska börja på RHS! :D håller tummar och tår:p <3

2009-08-26 @ 17:21:43
URL: http://petersonsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0