I've got my sight set on you and I'm ready to aim.

Kom precis hem från att ha varit på Coop med mamma. Vi skulle upp och handla bajspapper och "något gott". Det resulterades i pringles, pim-pim och fläderläsk. Mmm.. Eftersom att fanta fläder is no more (allt jag tycker om försvinner alltid. Varför??) så fick det bli en annan fläderdricka som jag hittade. Himla god var den dock.

Påtal om "himla" så är det ett ord jag har fått på hjärnan på sistonde. Fråga mig inte varför. Därför tyckte jag att det var riktigt roligt och gulligt när jag vaknade av ett sms från Johan i torsdags där det stod "du är så himla fin du vet det va :) puss". He-he. Han är också himla fin vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0