Vår busschaufför, han är en man med glatt humör.

Igårkväll klockan 2040 satte jag mig på en buss hem till min fjärt i rymden. Det var kallt på bussen. Guppigt på vägen. Busschauffören var otrevlig. Men med Johan sittandes bredvid mig gjordes hela bussresan till en fröjd. Vi kollade på film när vi kom hem till han, Eagle eye tror jag den hette? Fråga mig inte om den var bra eller vad den handlade om för jag tittade inte så helhjärtat.

Imorse gjorde Johan så att vi missa 8bussen. Griiiiiis. Så vi åkte in med 10bussen istället. Vi hade matte när jag kom till skolan. Så det var bara att sätta igång o börja räkna 2 x 10 uppphöjt i minus 5 och 0.0008 i småpotenser och dittan och dattan. Piece of cake. Det låg även ett påskägg med godis i på bordet som jag roffa åt mig så fort jag fick syn på de. Asgott. Sen vart det lunch. Asgott det också. Påskbord. Fast jag åt bara lax och romsås. Asgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0