This day I'm going to sing and open it up.

Gårdagen började bra. Väntade på att Jenny skulle komma in, och i min väntan drack jag lite tequila. Ack,så gott. Jag minns faktiskt inte när Jenny tillslut kom in, men tror det va runt 2200, då kom hon,Jimmy, Jalle, och Hannes och hämtade mig och så släppte dom av oss hos Jonte. Såhär lät det ungefär där: "Åh, kommer du ihåg vad som hände på båten? haha den där snubben bah va fett full. På båten." "Och hon på båten fan va stora bröst hon hade, men faan så ful hon va" "Men det bästa på båten var ju endå när jag sa så, och sen helt plötsligt kommer han och säger sådär" "Det var fett skön musik på båten". Jaja, vi fattar, ni åkte på en båt. Next... Skämt åsido, kul att ni hade kul. På båten.
Vattenpipan tändes, så jag spenderade en viss tid ute på balkongen med den, medans Jenny satt bredvid mig och rökte en vanlig cigg. Efter det vart vi hungriga och ville till statoil, så då kom Jimmy, Jalle och nu André istället för Hannes, och hämtade oss. Jimmy skulle träffa nån tjej (hans älskare?) vid trädgårn, så då åkte vi dit, då kom Hannes tillbaka så vid det här laget var det ganska trångt i bilen. Efter de så ville Jenny köra bilen så vi begav oss upp till lv3 så hon fick släppa på hämningarna lite. Galen är hon bakom ratten. Galen. Jag flög som en vante i baksätet. Det vart lite tjaffs med vakterna på mobergs, orka bry sig. Blomm ringde och ringde och ringde så efter mycket om och men åkte vi till mekonomen där han och Chööörlie väntade, snackade lite skit och så. Klockan närmade sig 0400 så då vart det dags att gå hem. Gjorde en kick-ass macka, och sedan somnade jag och sov som ett litet barn.

Vaknade runt 0830 av att min hals var torr som en öken, så gick upp och svepte ett okänt antal glas vatten. Mmmm.. Somnade om för att det är ju galenskap att gå upp innan tolv, vaknade av att Jenny smsade runt ELVA men jag orkade inte svara, så jag svarade på det när jag vaknade på riktigt istället. Och det var för över en timme sedan och hon har inte svarat :(

Kommentarer
Postat av: j

HAHA jag är bäst på att köra bil!

2009-04-18 @ 19:32:02
URL: http://jenniiehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0