I don't mind if you don't mind.

Fan. Jag har gått runt och varit hur stolt som helst för att ingen har lyckats lura mig idag. Det är nog ingen som har försökt heller? Men nu. Nu small det.

- Jag trivs bättre uppe på månen säger:

jag är förlovad med orre

ewelina säger:

men gud alex

- Jag trivs bättre uppe på månen säger:

vi ska typ gifta oss i november

ewelina säger:

asså du har ju inte alla hästar hemma

- Jag trivs bättre uppe på månen säger:

amen han ska köpa ett stort fint hus så jag kan va hemmafru hela livet

ewelina säger:

ok.

- Jag trivs bättre uppe på månen säger:

de är första april ;)

Komiskt? I think not.


Kommentarer
Postat av: Maliiiin

hahaha! dåligt ewe,dåligt . :p

2009-04-01 @ 18:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0