Om han är ett svin, kommer du alltid att vara hans perfekta wife!

Johan är fett keff. ah,det är han. vill bara banka nått hårt i skallen på han. (i love you)
Sitter just nu & kollar på sing a long och äter tacos :) gott gott. Har tagit det lungt idag bara,kom hem 5 inatt så är rätt slö. Jag,sofie,jenny,yojjo,bullma,maria,amanda,challe och jocke satt hemma hos jonte och drack igår. det va najs :) va lite seg i början eftersom min hals dödade mig. men tog en superduperhalstablett & då vart det lite bättre.
Jimmy kom runt 2200? va där i typ en kvart,sen drog han och jocke. märktes knappt att dom va borta. mohah. jag spela guitar hero :) men va jag nå bra? haha nej,verkligen inte. jag körde på easy och hade den lättaste låten,men jag vart utbuad varje gång! fyfan alltså :p jag är bäst,huh? haha well well.runt tre drog vi ner mot nisses,jag jenny och yojjo. amanda challe och sofie tappa vi bort nånstans på vägen. ajdå. sen ringde blomm,han och joel skulle komma,tick tack sa klockan men ingen blomm och ingen joel syntes på långa vägar. efter ett tag såg vi en sliten joel komma lunkades,men vart va blomm? hm. vi satt å vänta i tio minuter kanske,sen gick jag å kolla vart han va, hitta han inte fan. MEN sen när jag va påväg tillbaka hör jag nån som typ harklar sig vid ica,tittar dit,å då sitter blomm där. å vad gör han? haha stackarn spydde en liten skvätt ;) gick hem med blomm och joel,ja då va klockan runt fem. jag somnade nästan dirr när jag kom hem. 

ska kanske va med blomm senare om han fortf vill va med mig & min fittmensvärk inte börjar spöka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0