Jag ser på ditt ansiktsuttryck att det bara är en lek

Mitt immunförsvar har kraschat. jag vet inte vad felet är,men nått är fel. det känns som att det står en jävla elefant på mitt bröst. har svårt att andas å grejer. gör även ont i övre delen av ryggen och i huvet. har inte haft en god natts sömn idag,det vill jag lova. slutade med att jag låg med en blöt handduk på huvet å mamma masserade mig. men inte fan kunde jag somna för det. somnade nog till slut av att jag va så utmattad. Vart inte mycke dricka för mig igår heller,drack två cider. knappt. gick å la mig vid 2200 för jag mådde så jävla dåligt. hua mig.

Jag som va så lycklig igår för att jag skulle va med johan idag. typiskt. ser fram imot nästa vecka dock. ja o ja,det gör jag. så vad ska jag göra idag då? chilla,softa,nada,ingenting. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0