jag har raderat dig

pissdag helt enkelt. började med att varmvattnet va avstängt så jag kunde inte duscha,kul när man känner sig ofräsch. dagen fortsatte med regn,äcklig skolmat,dumma frågor,lata människor,arga människor,nerknarkade människor, wewwe solar utan mig,jag dör på super mario. en jävla pissdag. kan glädja mig åt att jag är ledig torsdag - fredag iallafall.

åkte till min no1 älskling i tisdags,du kan tamejfan få mig att må så jävla bra å så jävla dåligt på samma gång.  jag hade tårar i ögonen för guds skull,& endå låg du brevid å höll om mig. jag älskar dig mest av allt,mer än något annat. å jag skämms för allt dumt jag gjort mot dig. det finns ingen bättre än du!

jag trivs bäst när jag är med dig, men å andra sidan trivs jag inte alls längre, i den här stan,jag är så trött på allt å tror att en förändring skulle va bra för mig. jag irriterar mig verkligen på allt å alla,ryter till åt mina vänner för att dom säger nåt dumt/störande/löjligt. jag menar inte att va sån,men jag har verkligen lessnat på absolut allt. allt är bara fett stört just nu.


å ditt samtal ikväll vet jag inte om jag ser fram emot,är rädd för vad du har å säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0