vilken fräckis.

Nådigt trött är jag. somnade fyra inatt,å jag skulle upp sju imorse. stabilt ewe,jäävligt stabilt. men kom jag upp då? nej minsann,jag snooza till halv nio,himla skönt. gick upp,duscha,åt frukost,fixa mig osv. och vad får jag veta? vi har inga lektioner idag ens. fatta att jag hade kunnat lega i min varma sköna säng NU. jaja,jag och jenny ska till skolan iallafall och jobba för vi är bra bättre bäst och alla vill va som oss.

jag har för den delen inte satt min fot utanför dörren sen i fredags.. vill inte ut i vårt vinterland :( va iofs ute i fredags natt och lekte i snön när den kom,hade snöbollskrig med chööörlie och wewwe typ fem på morgonen,och jag,mina vänner,segrade. haha. (enligt mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0