I'm the new cancer

ska jag va ärlig så hade jag faktiskt glömt bort det. jaså,det hade du? jag ska också börja glömma bort saker som jag bara inte vill göra. har tröttnat på dina jävla ursäkter,men att du glömmde gjorde fan ondast av alla.

Igår va jag med jenny,vi hade grymt mycket överskottsenergi eftersom ingen av oss hade sovit nånting under natten,så vi hade jävligt kul,haha. ska inte gå in på detaljer.. senare på kvällen träffade vi jocke,kosken och andre,kosken gick hem,och vi gick till jocke,satt där och hade några asgarv medans vi åt våra cheeseballs. klockan vart mycke,så jenny skulle till bussen,vi följde med,sen drog vi till coop. Jocke ville att vi skulle gå till vigelsjögård,för det hade tydligen hänt massa läskiga saker för han och Chööörlie när dom va där,men feg som jag är så bangade jag och gick hem istället. Satte mig vid datan,men sen tänkte jag att "men det här funkar inte,jag måste sova" så klockan 2200 typ somnade jag. jag soooov till 1250 (jag ställde klockan för att inte missa våra bästa år,hahah varför?!) kollade på det,sen oprah,sen gick jag upp. ska nog duscha snart,måste vakna till,jag är fortfarande grymt trött.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

haha då är jag inte ensam om det ;)

2008-11-18 @ 17:38:56
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0