stabilt ju

men ewelina,vilken tråkig blogg du har?! eller det kanske är mitt liv som är tråkigt? ao.mycke möjligt. det enda underhållande på den här bloggen är fanimej mitt mammaspel som mer eller mindre är mitt liv.

idag äre mammas day,å igår när jag å blomm var on our way home fick jag värsta überidén att jag skulle plocka blommor från folks rabatter till min mother,men öh? det fanns ju inte en jävlaste blomma någonstans. å där det fanns blommor hade man klippt av knopparna? wtf lixom. men jag hittade iallfall en blomma,å mamma blev jedeglad för den. jag bah; pjuh! höhö.

nehe jaha okej,vad ska man säga mer då? hm,ja säger ju det. no lifer!
OVER AND OUT NU SKA JAG GÅ Å ÄTA!

jag har kommit fram till att jag ska aldrig bli kär igen
jag vill inte gråta för dig igen å jag ska aldrig mer tro på kärleken
men jag är beroende av dig som om jag vore helt knarkdum


image80
sexy lady bah wowo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0