jag sprängs

min mage exploderar,varför?
jag har ätit massa tacos,yummy yummy in my tummy.
tacos i påsketider (säger man påsketider?),det är grejer det. påskmat deluxe,haha. for sure

today har det inte hänt något speciellt,och inte händer det något heller.
kom påsk-kärringar å knackade på,öppnade inte,låtsades inte va hemma, haha suckers.
jag delar inte med mig av godis till er,sorry.
tänk att man engång själv va såndär,gick från dörr till dörr å tiggde godis.
haha nej usch,jag har blivit så anti traditioner att det skriker om det.
jag är en bitter person,det må jag säga ;>
nej,inte så värst faktiskt,men jag har mina bittra sider som alla andra.


förövrigt så är jag överlycklig för cornetto lemon har äntligen kommit tillbaka,yeeey.
det va min favvoglass när jag va liten,men så en dag så va den puts veck.
varför dom tog bort den har jag aldrig riktigt förstått,har saknat den varje sommar! haha
men nu äntligen är den tillbaka,härliga tider vi lever i minsann.
image46image47



but maybe it'll all be alright,maybe it'll all be okay
'cause if people are buying tears,maybe i'll be rich one day.

Kommentarer
Postat av: AC

ja påsken är en lugnt skön ledig tid. Inte så stressig som julen ex.....bloggat länge???kan du tipsa om ngr bra bloggar förutom din =)

2008-03-20 @ 20:18:30
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0