fredag

HALLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. det börjar bli varmare ute,vilket betyder att jag snart kan använda min nya vårjacka å mina nya skor,yeeey. är jätte glad :] vill ha dom så fort som möjligt,typ i morn skulle va bra,haha. den ultimata ge-mej-sol-och-jag-är-för-all-framtid-tacksam känslan.


idag vaknade jag runt,eller ja,från 7 imorse vaknade jag till då å då,men bestämde mej för att inte sova längre runt halv 1, så låg å småglodde på momento tills våra bästa år börja,varför tittar jag på den skiten forfarande? blir ju bara arg när jag tittar,men det är väl spänningen som är grejen. skulle egentligen träffa jenny å yojjo idag,men det vart så sent å kylan kom,haha. så jag stanna hemma å kollade på sing-a-long reprisen istället.

i morn har jag en massa valmöjligheter så att säga,
numero uno,va med yojjo som jag inte vart med på länge,
numero 2,åka till fis-johan
numero 3,va barnvakt åt gullungen saga.
fast åker jag till johan kan jag ju träffa yojjo innan,
och är jag barnvakt så kan jag ju också träffa yojjo innan eftersom saga kommer på kvällen,
men åker jag till johan så missar jag saga. hm,what to do what to do what to do?
saknar fis-johan,saknar yojjo,saknar alltid saga,gaah! ;p
får se hur jag gör.
image50
visst är hon så söt att man vill äta upp'na?!?! saga that is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0