hit the road

tjabbbbaaahh,en sjuk ewelina som skriver. har hostat sönder min hals,de är inte så trevligt må jag säga. låter som en liten pojke nu med,charmigt? iallafall,det här har nog vart den slappaste dagen på länge,har bara legat å latat mig om jag inte minns fel. tills jag skulle hjälpa mammsi med maten,å vad händer då?... jo,jag skär mej på kniven när jag skulle skära tomaterna,å den lilla drama-queen som jag är börjar gallskrika å hoppa runt å ojja mig å gud vet allt. menmen,nog om de. mamma började grilla å jag kände hur de började vattnas i munnen på mej när jag såg godheterna. efter maten drog mamma jag å nicke upp till preem å hyrde filmer,stog i typ en halvtimme å försökte välja,finns inte mycke att välja på må jag säga. det slutade med att vi tog dom 3 bästa,lite snask,å traska hemmåt igen.
vad hette dom nu igen då? hm. blood diamond,ond aning å den tredje minns jag verkligen inte. fast vi hann bara se blood diamond,men fasiken va bra den va. känndes som om tårarna skulle spruta vid vissa tillfällen alltså.



å när de gäller dig så vet jag inte hur jag vill ha det längre.. du har inte ändrats ett dugg,nästan så att du är värre den här gången. vet inte om de är du eller jag som är idioten. jag för att jag tror på de goda i dej? eller du för att du sabbar chansen? hm. får la ta mej en funderare!


hey boy,go your own way.It's never gonna work
'cause we're stuck in reverse,and you don't have the nerve to change
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0