grymt,sa grisen

helvete säger jag bara,mår illa å huvet sprängs.har slöat bort hela dagen snart,sovit å legat i soffan å glott på tv,de är ju stabilt. näe,no more alkohol för mej på ett tag känns de som nu,har festat rejält nu i tre dagar i sträck,show no mercy lixom!  men men,shit happens life goes on som man säger. helgen har vart hur bra som helst så ska inte gnälla.

fick förresten höra att han a.k.a mr.snygg a.k.a fisungen a.k.a mr.biloch a.k.a johan a.k.a mitt liv,ja just precis,mitt liv,läser min blogg,wiho tänkte jag,men samtidigt tänkte jag "shit,scaryyyy". å vi ska ses imorn,iallfall vad vi sagt... så jag hoppas de blir så också =)

anyway,nu ska jag lägga mej i soffan å glo på tv igen,sova lite till kanske ;> sen blire duschen. so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0