du flinar för din framgång med silversked i mun

fan,jag bara äter å äter å äter. snart e jag med i Outsiders och intervjuas för min fetma!
å andra sidan är de väl najs me lite kärleks handtag? eller?... nej,nu ska vi inte överdriva.
i helgen har jag massvis planerat. på fredag ska vi åka till mormor,råtidigt, hua mig. sen ska vi åka till furuvik,hoppas bannemig att det är roligt där! sen när vi kommer hem igen blir det kanske älmstanatta med tjejerna + typ jonte? men jag bangar nog de,hö-hö.
lördag ska vi först åka till björkeörn å sola,sen blir de krök hos jonte,RÅnajs.
söndag,jenny fyller år så självklart blir det krök då med :] längtar som fan,kommer komma jätte mycke folk,wiho! de kommer bli tungt! grattis älskling :)

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha en dude ;p

2008-07-24 @ 21:13:33
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0