det enda i livet som man ångrar är det chanser man inte tog

är man lycklig eller är man lycklig? kom hem från....trumvirvel tack...johaaaaaaan idag.de va på tiden att vi va tyckte jag=) åkte till han i söndags,eller a,i lördags natt typ kl 4 men men,detaljer är inte så noga. datanörd som han är så började han spela wow dirr när vi vaknade igår,å jag skojar inte,han spelade HELA dagen,till slut vart jag så irriterad att jag kasta en toalettrulle på han! slutade han spela då,undrar ni. nix =) han vänder på sitt söta lilla huve å kollar på mej med sina hundögon å jag nästan vrålar "SLUTA SPELA" snart,säger han :) men jag älskar honom endå + till råga på allt så ska han ladda ner filmer å ber mig säga nån,sex and the city säger jag,nej säger han,säg en annan! sex and the city säger jag igen,envis som jag är. men johan är envisare å fortsätter säga nej! varför fråga han om tips då undrar ni,jadu jag undrar desamma. sen ber jag han ladda ner nån skräckis,å vad väljer han då? jo,the ring?!?!?! hm,jag kan inte ens sova brevid en tv efter att jag sett den fan.

well well,nu ska man väl snart hoppa i säng kanske,de låter lockande,ta en strepsil (ja,jag är fortf sjuk),lite multivitaminjuice,pussa lite på katterna,sända iväg ett godnatt sms till fisjohan,inte för att jag förväntar mej nå svar men de är ju tanken som räknas,eller? jag tycker de,ja=) aja godnatt fan,avslutar me öslåten! hejsvejs!
 


för hela året har jag väntat på juni, juli, augusti. för vindarna är varma då
du tror jag inte ser dig så,du kommer utan kläder på
men jag tror jag vet allt jag vill,gud var god när du blev till
innan du får gå,vill jag få reda på,har du nånsin känt så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0