sugen

på kladdkaka.
den står i ugnen just nu. yummy!! är rätt mätt iofs men kladdkaka slinker alltid ner =)
med grädde. oh aah,va gott. ge mig nu!!
sen så sa wewwe för ett tag sen att mamma å nicke skulle komma hem sen imorgonkväll. typ 22 ;( kommer säkert somna tidigt ikväll så kommer jag vakna tidigt så kommer jag vilja gå å lägga mig tidigt imorn. men icke sa nicke. måste hålla mig vaken tills mor min kommer hem. tror inte det bara är jag som saknar mamma. utan även alla kissemissar som inte fått sova på mammas mage på länge. men jag hoppas att dom har/haft det toppen där nere =)

well well. nu ska jag nog gå å vispa lite grädde tror jag. så inte wewwe förstör den med som hon lyckas med allt annat hon ger sig på,hahaha. hon lyckas väl säkert göra smör av det ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0