I väntan på att greys anatomy ska börja..

Hur väl känner du din pojkvän?

Namn:
Johan Oskar Biloch :)

Ögonfärg:
Dem är blåa. Jätte fina.

Födelsedag:
26 eller 27 september. Jävligt oklart. Jag är en dålig flickvän. Jag vet.

Klädstil
:
Fred perry och andra märkeskläder. Brat?

Hårfärg:
Mörkblond

Favoritfärg:
Röd, va?

Favoritmat?
Tacos

Har han färgat håret nån gång?
Nej.

Har han klippt sig någon gång?
Mjo.

Har han piercat sig?
Nej.

Dricker han?
Ja. Lite för mycke ibland kanske.

Röker han?
Yes.

Vad heter gatan han bor på?
Jag vet inte riktigt. Bygärdet? haha..

Vad har han för mobil?
Sony-ericsson.

Vad vill han bli när han blir stor?
Jadu ;p 

Vad har han för färg i sitt rum?
Vitt

Har han någon/några systrar?
Ja. Christine.

Har han någon/några bröder?
Ja,det med. Petter och Anders.

Vilken mat hatar han?
Han har sagt "jag hatar potatis,när jag får barn ska jag aldrig ge dom potatis"

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon?
Kröka.

Vad brukar han göra efter skolan/jobbet?
Spela wow..

Har han bråkat med nån någon gång?
Ja. Lite föör många gånger om jag får bestämma.

Vad brukar han göra på helgerna?
Kröka,vara med mig,lana.

Vad har han för musiksmak?
Rock.

Hur träffades ni?
Vi träffades när jag började i 7an i hans skola.

Vad påminner dig om honom?
Musik, småsaker som ligger lite överallt, kläder som jag har haft på mig när jag vart med honom, mina katter, allt ungefär :)

Vad var det första han sa till dig?
Det minns jag inte.

Vad var det första du sa till honom?
Det minns jag inte heller.

Vad brukar ni oftast skicka sms om?
X-rated. hahah

Är han beroende av något?
haha datorn maybe?

Vad kallar du honom?
älskling, fis-johan, johantoan, fjärtis

Vad kallar han dig?
gumman,ekorre,älskling,sweetie

Idrottar han?
Nä.

Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara?
Världens bästa johan.

Gillar du honom?
Jag älskar honom

image31
"forever and ever baby"

Kommentarer
Postat av: fia

med tanke pa att jag tog en 4h powernap hade jag lite svarigheter att sova..
gulligt inlagg om pojkvannen din btw!

2008-02-28 @ 00:01:35
URL: http://fiaiusa.blogg.se
Postat av: emelie

vilken gullig lista :)

2008-02-28 @ 14:53:47
URL: http://kaarlss0n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0