I can dream,can you?

Igår började kvällen lungt,jag wewwe och ante satt och drack öl och spela spel,mycke skratt vart det. Runt 00.00 - 00.30ringer johan och säger att jag ska ut och träffa han,blomm, gräs och nordstet,så jag fixa till mig,och så ringde han och sa att dom va utanför,jaha tänkte jag,så kom dom in. En liten stund senare kom jimi,pepie och jimbo,sen lite senare kom chööörlie också. Runt 0400 - 0430? drog alla,men jag somnade inte förens 0700.

Idag har jag sovit sovit och sovit. Hade inte fis-johan hört av sig vid 1700 och bett mig följa med till coop hade jag nog fortf sovit. Är galet trött,men ska duscha snart,så får se om jag fortf är trött efter det,kankse lägger mig då,haha.

Imorn ska jag va med johan,jävligt nice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0