update

morsning. seg dag idag,vaknade runt 8 av att johanna smsade mej å fråga om ja skulle med till skolan, så då gick jag upp å fixa mej å dittan å dattan,sen kom hon å robin och hämta mej.
märkte direkt när jag klev utanför dörren att jag kommer få ångra mej,jag har nämligen skavsår å hela faderuttan. ja,så jag har gått å haltat hela dagen,kännt mej som en gamlig ungefär. så när jag kom hem så såg jag världens vattenblåsa på lilltån,AJ! mamma skulle spräcka den men känslig som jag är så gick de inte så bra ;d

var iallfall nere på stan med johanna efter skolan,hon handla lite kläder, jag haltade efter när hon sprang in in butik efter butik,så nu är jag helt slut! i morn blir det nog softdag for sure,skööööönt.

iallfall,i helgen va jag mest me johan,åkte till han i lördags,så va vi hemma hos jocke me han å frekka och kollade på the beach,sen drog jag å johan hem ett tag,johans mamma fyllde år vilket johan inte alls visste,schysst?! sen åkte vi in till norrtälje hem till christine å va där med några,i typ en timme,sen åkte vi hem till målis (dennis) på rådmansö,de va najs. på morgonen efter drog vi ner till bussen för att kolla när den gick,klockan va 20 över två,bussen gick 15.45 så vi hade inte bråttom tänkte vi,så vi gick hem till målis igen å kollade på tv,sen kom jag på att "men oj,man skulle ju ställa om klockan igår så klockan är ju halv 4 nu" så då fick vi brotttom å sprang till bussen. vi hann med den ;) haha. jag å johan åkte hem till han och åt,soooov,åt,myste å sov! härlig dag.

å nu sitter jag här å försöker desperat få tag i mitt lilla hjärtegull,johan that is.
han svarar inte i mobilen,han har inte vart inne på msn på hela dagen vilket betyder att han ej är hemma, vart är han?!?! puts veck?!?! eller så är han helt enkelt ute å njuter av solen ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0