sleepless in norrtälje

jaha,klockan är 10 över tre,jag kan inte sova för jag har så jäkla ont i min nacke,jag tror jag börjar gråta snart. å till råga på allt så funkar inte msn,man kan inte logga in,å det finns inget på tv heller. skönt att jag är ledig imorn bah,det är väl det enda positiva. eller,jag ska kankse åka till fis-johan i morn också,men det är inte säkert för han är typ sjuk,hm. jag får hålla tummarna.
 
idag har jag mest sovit,suttit vid datan,kollat på tv. slappat helt enkelt. va helt slut efter helgen,höhö.


ja så vad gör jag en natt som denna? jag sitter å kollar på björn gustavsson klipp på youtube
jag skojar inte när jag säger att han är världens roligaste. sitter här å nästan kväver mina skratt för att inte väcka dom som sover ;> dom lyckliga jävlarna med andra ord.






haha x tusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0